Stína!

- Nothing more, nothing less.

Söndag

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det sista dagen på denna veckan! Brukar inte va nån större skillnad för mig (förutom att Fredrik börjar jobba), men nu känns det sådär faktiskt.. Anledningen är att veckan som börjar imorgon är den sista innan jag börjar jobba! Känns lite tungt. Hoppas det blir fint väder någon dag iaf :( Och hoppas tiden jag jobbar går fort. Har ju 2 veckor semester mitt i att, och det känns bra=) Planerna då är väl att jag och älsklingen ska åka iväg nånstans! :D :D 

Igår kollade vi självklart på Sverige-Spanien (anus!!). Och vi gjorde det hos Petter och Evelina mfl! Grillade, spelade volleyboll/bolleyvoll ;) och drack. Väldigt trevligt! Och efter ett litet snack med Malin där så är jag lite mer säker på att jag ska börja spela fotboll igen!=) höhö.

Idag har varit lite av en städdag.. Dammsög alla rum, fixade tvätten, disken och städade i min garderob (det ni!). Lite mys hann det bli, sen stack Fredrik för att spela fotboll. Jag stack till kvantum med Emil (trevlig impulsgrej!) och handlade tacostillbehör och massa annat=) Nu sitter jag här.. Och kom precis på att jag glömde rödlöken! Typ det viktigaste ;p Så jag får väl sticka ner en snabbis till coop och inhandla det! Sen ska jag nog steka till mig en schnitzel och koka nåt ägg=) Är hungrig.

Ikväll blire alltså tacos! M&M! (Mumsigt o mysigt)



  
Den kärleken!!

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Känner igen tapeten i bakgrunden på bilderna:) Kan inte va många som har den:) / Evelina

    2008-06-16 | 15:07:21
    Bloggadress: http://linababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: