Stína!

- Nothing more, nothing less.

Whatever

Kategori: Allmänt

Hejje. 
Ledig idag efter att ha jobbat hela pösken. Skönt. Har varit lugnt på jobbet, men är ju ändå lite deprimerande att jobba när "alla andra" är lediga.
Fredrik öppnade dörren till sovrummet kl 9.50 och sa "nu är det dags att gå upp", men jag låg kvar och snoozade till kl 10.30. Mihihihih
Gick ut med vovven. Sen gjorde vi en liten insats och bar ner de sista kartongerna från vinden. Skönt att ha det gjort. 
Till middag blev det fläsk, potatis och löksås. Fredrik pep till jobbet och jag pysslade lite här hemma. Packade ner lite prydnadssaker o vinterkläder i banan-lådor. Slängde massa plugg-skit som låg o skräpade i en byrå (Johanna, hittade vår C-uppsats när den var in progress=) Fattar fortfarande inte hur vi lyckades med den, det gör vi nog inte om!;))
Sen stack jag o tränade med mammis. Skivstång. Gött. Efter det körde vi förbi här hemma o lassade in alla 6 lådor som vi packat och körde hem till mams. Sen gick Meija o jag hem därifrån, o såklart gick vi förbi"vårt" hus och tittade ♥ Det är så sött och trädgården är full av fina blommor! 

Till kvällsmat blev det mörk fralla med ägg, rökt lax och pepparotsvisp. Mums! Till det en kall öl. Coz I'm fuckin' worth it.
 
Nu sitter jag o börjar bli trött. Konstigt nog efter 10 timmars sömn. Är väl efter träningen. Och jag har faktiskt varit duktig och produktiv idag, trots att jag varit ledig =p  Zaatan vad bra man mår av träning! Njuter både innan, under och efter. 
Har gjort en laxmacka till min sötnos oxå när han kommer hem. Good wife.
 
Imon är det kvällsjobb som gäller. Sen dag, dag. Efter jobbet på tors ska jag ner till city för att demonstrera att SSK:s ska ha bättre lön!!!! 
På lördag är det först innebandy med jobbet (vi ska faen vinna!) sen på kvällen ska vi på inflyttningsfest hos söta Lina (och Fredrik=p)! 
På söndag ska vi ev. till morsan för att planera lite med flytten. 
 
Nehe, nu skriver jag bara för att fördriva tiden.. Stackars läsare..
 
Men jo! Börjat fundera på saker jag önskar mig i födelsedagspresent. Utan inbördes ordning:
* Böcker om trädgård/odling för nybörjare
* Inne-jympaskor
* Presentkort på inredningsaffärer
* Presentkort på träningsaffärer (stadium)
* Parfym (tappade min i kakelgolvet =( 700- kroners bara sipprade ut..)
* Stekpanna, ugnsform med avtagbar kant, grillbestick (av kvalité)
 
Ahh, det är vad jag kommer på just nu.
 
Nänu får det räcka! 
Ciao
 
Haha PS:
Tog denna bild när jag spexade lite medans jag lagade mat för nån helg sedan.. Efter jag tagit bilden o tittat: ELIN, känner du igen denhär posen?! haha, så jäkla likt=D 
 
DS
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha, ja, det är väldigt likt! Du ser lika oskyldig ut nu som för 20 år sedan!

    2014-04-23 | 17:48:18
  • Johanna säger:

    Oh, My. Vår c-uppsats!! Vi var fasen bästa teamet <3 (men nä, skulle inte kunna göra om den igen :P)

    2014-05-07 | 00:08:39

Kommentera inlägget här: