Stína!

- Nothing more, nothing less.

Glädje-rus!

Kategori: Allmänt

Hej alla vänner.
Idag har varit en bra dag. Bra dag på jobbet, skiithärlig träning efter jobbet! Cross. Skitkul att löpträna i grupp (eller aa, väldigt mkt roligare än att göra det själv iaf!)! Sen stannade vi ibland och gjorde styrke-övningar. Detta passet blir det snart igen=) Var perfekt väder oxå för det idag, svalt men inte kallt. 
Direkt efter passet gick jag o Liv en runda med våra vovvisar. Bageerah var så himla lugn o artig, helt i Meijas smak=) Sedan lagade jag lite käk. Nu sitter jag i soffan, mjuk o skön i kroppen, men ett glas rött! Härlig känsla. Skickar lite sms med syrran o Lina. Bara chillar. Tror jag ska måla naglarna oxå.. För nu är man ledig resten av veckan!=) 
 
Men den riktigt goda nyheten är att... Vi har köpt hus!!=) Wihiiii!=) Senast 15 juli får vi tillträde! Ni kan ju tro att vi snackar planer o inredning här hemma=) Känns så jäkla KUL, som början på vårt liv på nåt sätt!!=) Har verkligen världens bästa älskling oxå som är så duktig på praktiska grejjer, så jag bara vet att vi kommer få det så fint ♥ Som vi har längtat efter nåt eget. Och snart har vi det. Vårt gulliga hus. Blir att bo i mammas hus ett tag där när vi är "emellan bostäder", vilket känns skönt på nåt sätt. Kommer inte kunna flytta in direkt då det ska renoveras o rivas väggar m.m.
 
Nehe, nu ska jag måla naglarna. När älsklingen kommer hem ska vi sitta uppe en stund & fira helg o hus! Har inte riktigt gjort det eftersom han jobbat kväll.
 
 
<3
 
Ciao

Kommentarer

  • johanna säger:

    Men gud GRATTIS!!! Så jäkla kul! Vart ligger huset? Fint ju!:D

    2014-04-12 | 20:31:27
  • stina säger:

    Tack!=) Ligger på Villagatan. Ja visst är det fint, vi är kära i det=) Puss

    2014-04-13 | 10:29:54
  • Eloo säger:

    Wohoo! :D där blir det grillfest i sommar!!! :)<3

    2014-04-13 | 21:55:32

Kommentera inlägget här: