Stína!

- Nothing more, nothing less.

I'm not gonna write you a love song

Kategori: Allmänt

Hejje alla kompis. 
Här är det SNÖoväder.. Fy fan vad surt. Efter jobbet mötte jag upp Jojji o vi cyklade hem till henne i hagelstormen, fy fan vad äckligt! Och vi var alldeles blöta och iskalla när vi var framme. Drog på oss nya strumpor o mjukisar, sedan tröstade vi oss med våfflor och vam choklad med marshmallows över = lyckliga igen!!=) Bäzta Johanna ♥
 
Nu är jag ledig 2 dagar innan det är dags att jobba helg..   Segt. 
Imon ska jag till syrran o leka sen ska vi boxas. Gonna kick bigsyrrans ass ;) 
 
Annars? Är mest hus-prat här hemma. Jag o mannen i mitt liv är sjukt sugna på att skaffa oss nåt eget! Så tittar o grejjar. Lovar att skriva när vi hittar oss nåt! 
 
 
Cuz you're the one I love
Baby you're all I need
you're the only one I see
 
 
 
 
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: