Stína!

- Nothing more, nothing less.

Jag sover bort mitt liv

Kategori: Allmänt

Fast det kanske är OK när man är sjuk. Men trist är det iaf. Förkyld, ont i huvudet o halsen. Andra vändan, men förra gången var det bara nästäppa. Så jag har bara varit hemma o sovit.. Grillat med min älskling & bara tagit det lugnt. Är fortfarande täppt men är bättre i hals och huvud.
 
Sötnosen är o spelar fotboll. Jag passade på att ha en Stina-kväll nu när jag börjar må bättre = Spela hög musik (R&B, soul..), laga mat länge o ta en kall öl. Quality time with myself. Blev veg. lasagne med champinjoner, zuchiini och mozarella bl.a. Lät ju skitgott o exotiskt.. Men blev sådär. Lite väl kvalmigt och ost:igt för min smak. Bajs. Får se vad mannen säger. Men har haft det gutt iaf. Nu får gärna sötnosen komma hem :) 
Imon bär det av till brorsan! Ska bli nice.
 
Stina gillar inte ost med ost med
extra ost! Gör vegetarianer det ?
 
 
Nehe, Mission impossible. Har ju bara sett den 20 ggr, så måste hänga med nu!!
Ciao
 
 
 
Like the moonlight kiss the sea
love was made for you and me
And tonight we'll make
each other happy
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: