Stína!

- Nothing more, nothing less.

Vilken HIT!

Kategori: Allmänt

Hejsan.
Vilket väder vi har haft idag!! Och jag hade turen att va ledig=) Så stor del av dagen spenderades i solstolen med en bok, underbart! Läser Läckbergs  Änglamakerskan. Helt ok hittills. Meija varvade att ligga i solen & steka med att sova i skuggan. Sötnöt.
 
Kl 10 var det dock dags att cykla till tandläkaren. Eller Käftis som alla 08:or säger. Var lite nervös, ni kanske kommer ihåg mitt förra tandläkarbesök jag skrev om i bloggen? Kanske inte - var iaf en kvinna som var så jäävla hårdhänt, låg i stolen och jämrade mig o gnydde, men hon slet och drog så jag trodde käken skulle hoppa ur led och/eller tänderna skulle åka ut. Hon klagade på aaallt i min mun. Sen avslutade hon med att säga till mig att jag hade början till tandlossning o visade mig massa hemska bilder på folk som börjat tappa tänderna..Typ "Det här har d att vänta dig". När jag frågade vad det berodde på eller vad jag kunde göra sa hon "Ingenting. Det är ärftligt" Man ba eeh, tack som fan. Så jag grät på vägen hem och på natten drömde jag att alla mina tänder ramlade ut. Så jävla hemskt. Helt sjukt egentligen att jag inte klagade. Var svinigt rädd idag att jag skulle få samma kvinna, men fick en jättesnäll, gullig och försiktig kvinna. Berättade för henne om min förra upplevelse och hon berättade att hon var ökänd för att vara sån. Nu är hon sjukskriven för utbrändhet. Sköönt. 
 
Kl 17 begav jag mig till Friskis. Var en ledare från Kalmar som kom och skulle köra HIT (HögIntensiv Träning), vilket jag aldrig kört förut. Det stod i beskrivningen att det var de tuffaste passet, så såklart blev jag sugen på att prova!=) Och det var fasen ingen överdrift. Var lätt spyfärdig när det var slut. Var så varmt oxå, så i slutet kunde jag knappt göra stretchövningarna för jag bara gled runt på golvet i min egen svett, haha! Sjukt gutt efteråt iaf, lätt att jag ska gå på det nästa gång det dyker upp.
 
Nehe, tror jag ska måla tånaglarna nu. Har inte gjort det på hundra år. Är så tråkigt utan. 
Imon är det utbildningsdag med jobbet. Går kl 08-14.30, fika och lunch ingår. Fett. 
 
Skulle ta en bild och lägga upp. Haha,
denna blev så sjukt pose:ig så den är rolig=)
Nu börjar man bli brun o fin istället
för blekfet iaf...
 
Ciao
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    hahah,!!"gled runt på golvet i mitt eget svett"

    2014-05-28 | 07:02:14

Kommentera inlägget här: