Stína!

- Nothing more, nothing less.

Förkyld som en gnu

Kategori: Allmänt

Kände det innan jag somnade igår att jag var lite täppt i näsan. Vaknade flera gånger på natten av att jag var så torr i halsen (för att jag sov med öppen mun). Förmodligen snarkade jag som en gris oxå (men Fredrik har inte sagt nåt iaf, hehe). När jag vaknade sen i morse var jag genomtäppt och ont i hals + huvud. Jag som tänkt att ha en aktiv dag med storstäd, långpromenad, matlagning och träning! Vilade mkt under dagen, men försökte småplocka lite oxå. Huvud- och halsvärken har gått över, men är är täppt i näsan som attan och sådär tung i huvudet. De ringde från jobbet o undrade om det var OK att jag jobbade självständigt fre + lör (går ju egentligen uppföljning) då det är så många sjuka! Javisst sa jag (vad skulle jag säga?), hoppas bara att JAG är tillräckligt frisk imorgon för att jobba. 
 
Har träningsvärken från Dödsriket i axlarna idag. Blev ingen power-yoga men mediterade, stretchade (stavning?) och stod lite i planka + magövningar. Skönt!  
 
Nu sitter jag o tittar på En clown till kaffet. Mysigt program. 
 
Som sagt, långhelg på jobbet som väntar. Blev lite lätt nervös nu när jag ska gå själv, men det går nog bra. 
Bjuder på lite Barca-bilder till.
 
  
Kungen
  
Kärleksparet + sangria
 
 
Jag o Fredrik på huvudgatan
 
Världens snyggaste bästis! 
 
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: