Stína!

- Nothing more, nothing less.

I love you like XO

Kategori: Allmänt

Nu är glada helgen slut, slut slut...
 
Varit en bra helg! Fredagen var lugn, käkade lite gott & tittade på tv, somnade till slut i soffan i F's knä efter att ha sovit dåligt 3 nätter på raken. Vaknade utvilad på lördagen!
I lördags kom Johanna & Martin hit! Blev god mat, vin, snack och lite Mello. Skit-trevlig kväll!
Söndagen var som en vanlig söndag, slapp & skön. 
Nu är helgen över hux flux och dags att börja jobba igen! Känns helt OK eftersom jag trivs på jobbet och det fortfarande är lite nytt o spännande ;p Jobbar kvällspass och sedan två dagpass. Efter jobbet på ons ska jag hem till Lina. Äntligen, var skitlänge sen vi sågs! =/ Hon ska bjuda mig på Paleo-mat, vilket ska bli spännande ;) 
I övrigt kommer veckan bestå av jobb & träning som vanligt..
 
Nehe, vet inte varför jag skulle blogga egentligen. Kanske för att jag var duktig och ställde alarmet på kl 8 idag, vilket resulterat i att jag ligger bra till i min tidsplanering, till o med har lite tid över=) Åker ju till jobbet redan halv 1, så om man ska hinna göra nåt är det bara att upp o hoppa! Tycker inte om att behöva stressa innan man ska iväg o jobba. 
 
Tycker jag är lätt illamående idag. Var nog den stora koppen kaffe som inte var å god idag men jag ändå tvingade i mig...
 
Nehe, nu ska falukorven in i ugnen & salladen ska fixas.
Ha en bra måndag nu allihopa! Smile!
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: