Stína!

- Nothing more, nothing less.

Äntligen en dag i frihet!

Kategori: Allmänt

Jobbat många dagar i rad nu.. Varit trött som attan då jag har haft svårt att sova.. Men idag har jag varit ledig!!
 
Till att börja med, nu har vi flyttat ut ur lgh o bor sen några dar tillbaka i mammas hus. Jätteskönt! Nu är det bara städet kvar i lgh, sen nästa v lämnar vi över nycklarna.
 
Lite härlig sovmorgon. Sen kom Jojjii strax efter 10! Det blev kaffe, prommis för att visa henne huset, sen lagade vi mat. Jättegod o saftig köttfärslimpa med vitlöksoliver, chili och bacon i. Till det sås, potatis och grönsaker. Mums! Sen åkte vi ner till stan och tog hål i öronen!=) Vi bestämde för några v sen att vi skulle göra det, på samma ställe. O så blev det! Nu har jag bara ett hål kvar att göra innan jag e klar, och det är ett till brevid där jag har två på raken.
 
                             
Den nya är den vid                               Ska ha ett till hål på detta örat.
vid flap:en i mitten=) Ska dock ha
en mindre plutt sen, detta
är läkeplutt!
 
Efter det blev det godfika och skitsnack innan min sötnos for hem! ♥ Därefter har jag bara pysslat här hemma. Skype:at med syrran. Är ju perfekt väder för det, regnat hela dan.. Städat, tvättat, vattnat blommorna... Sen gick jag en 50-minuters promenad med Meija i regnet. SÅ skönt!!!
 
Nu ligger mina bebisar utslagna med mig i tv-rummet. Tror att vädret gör dom trötta också. Jag har inte varit trött, men ont i huvudet... 
 
 
Imon är det kvällsjobb som gäller. Hoppas på att det är uppehåll på förmiddagen så jag kan jogga en runda. 
 
Nehe, nu ska jag titta lite på tv!
 
Ciao

Kommentarer

  • johanna säger:

    Snyggt med hål där! :)

    2014-05-10 | 19:21:57

Kommentera inlägget här: