Stína!

- Nothing more, nothing less.

OMG, vi ska flyttaa

Kategori: Allmänt

Då var helgen över (redan). Fredagen var hemmakväll. I lördags var vi på middag hos Lina & Fredrik i deras nya fina lägenhet. Väldigt trevligt och god mat som vanligt!! Ska snart dit igen på inflyttningsfest :) 
På söndagen gick vi hem till mamma och åt lunch, sedan gick vi ner i hennes källare för att röja plats för våra grejjer som så småningom ska stå där=) Ska ju vara ute ur lgh om 1 månad. Helt sjukt! Fick även med oss några (14st) bananlådor hem. Boostad som man var så packade jag 4 lådor med grejjer som vi ändå inte använder just nu (böcker, prydnadssaker). Hehe man får passa på när man har tid o lust!  Sen handlade vi o hade sedvanligt söndagsmys=) 
Tänkte att jag skulle gå upp kl 8 idag för att hinna med att springa en runda innan jobbet, men när kl ringde var jag så himla trött. Så jag snoozade till kl 9=) Sen blev det en långprommis med Meija istället för löprunda. Nu ska jag ta en dusch o göra mig i ordning innan det är dags för att göra käk. Om ni undrar vad som händer i påsk, så ska jag jobba..... hehe..
  
Hos mamma igår. I mina nya mys-leggins. Johanna köpte ett par likadana, så vi kallar dom våra bästis-byxor :) 
 
 
Nehe, nu måste jag sätta igång! Är egentligen inte jättesugen på att jobba, men känner mig boostad med energi, så jag skulle säkert bli uttråkad om jag var ledig!;p 
 
Ciao

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Bästa bästisbyxorna! Har också på dom nu :)

    2014-04-14 | 20:59:09

Kommentera inlägget här: