Stína!

- Nothing more, nothing less.

En dag går så fort

Kategori: Allmänt

Tjena mittbena!
Lyckades ta mig till jobbet hela helgen (fre-må), men har varit dunderförkyld! Känns bättre nu men är fortfarande snorig. Kunde inte hålla mig igår o gick ändå på boxpasset. Var lite orolig att det skulle resultera i feber o förvärrad förkylning idag, men blev inte så=)
 
Tog mig en skön sovmorgon. Gick långrunda med Meija (SOLEN tittade förbi i 5 minuter!! Gissa vem som stannade, vände ansiktet mot den, blundade och bara sög i sig värmen och ljuset!) Pysslat o städat här hemma medans jag lyssnat på P3. Stack o handlade en sväng. Chillade. Gjorde en fet potatisgratäng (fet i dubbel bemärkelse, mums). Lugn o skön dag. Imon är det jobb igen som gäller, ingen vila här inte. Efter det kommer söta Jojjii till mig! Vi ska leka o träna♥  På tors är det jobb igen sen efteråt arbetslags-träff hos en kollega. Ska tydligen få god mat, leka paket-lek och få lite info. Ska bli nice, har inte riktigt koll på vilka mina lag-kamrater är ;) Jobbar dag även fre, sen är resten av helgen oplanerad.
 
Ska visa er lite amatör-fotos jag tagit men min nya kamera=)
 
 
Meija ställer alltid upp som modell=) På denna bilden har jag ändrat färgerna och sedan gjort så att hon är lite dimmig förutom vid ögonen.
 
                                                        
Vår lgh. Har ändrat till mysigt ljus.                  Fotografen =p Här ser ni hur kameran ser ut.
 
Sitter redan o funderar på vad som ska hända i helgen. Är sugen på att träffa lite folk o äta lite gott=) Kanske ett glas rött? Världen är full av möjligheter!! Lär va trött på fre iofs, så då kanske det blir tacomys med älsklingen. Inte fy skam iofs!
 
Nehe, time 2 get ready 4 bed. 
 
Ciao!

P.S älskar mina yoga-matta, den är toppiz! D.S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: