Stína!

- Nothing more, nothing less.

"Nu börjar helgen"

Kategori: Allmänt

Guten Morgen! 
Eller, typ förmiddag. Ja grattis till alla som ska va påsklediga o hitta på massa mys. En annan ska knega! Jag är ingen storfirare av påsken, men känns ju såklart när man vet att de flesta andra e lediga. Men men, det är bara att tagga! Jobbar nu fre-må. Hade ju lite helg igår, syrran & Micke kom o käkade o tog ett glas vin, sen stack vi till Kutta o spelade lite Buzz. Kom hem liite för sent och tog liite för mkt vin för att det ska kännas hundra idag! Skyll mig själv.
Är sjukt avis på Johanna som är i Berlin och weekend:ar och Hanna som är i Dubai!!=) Aja, vi får se när/om vi får åka utomlands igen! 
 
Ååh vad tiden går sakta!! Känns som en evighet till Juli... Vi går och kör föbi vårt hus varje dag o tittar. Kan fortfarande inte riktigt fatta att det är vårt eget!! Det är vårt... snart!... Aja, den som väntar på nåt gott. Vi har ju en flytt nu (till morsans hus) att avklara, o den är ju desto närmare i tiden! Typ nästa v ska vi börja? Ska ju va ute ur lgh 15 maj... Aja, känns sjukt iaf, sjukt KUL!!!
 
En sak som inte känns sjukt kul är faktiskt kneget.. Fast jag är kanske inne i en svacka. Kanske e rastlös pga huset o allt.. Hoppas det vänder! Trivs ju o så, men känner inte att jag utvecklas så mkt, snarare tvärtom...
 
Nehe.. Ska hålla mig sysselsatt, får ångest av att bara sitta o titta på klockan o räkna ner tiden till kneget... 
 
 
Glad påsk!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: