Stína!

- Nothing more, nothing less.

U can stand under my umbrella

Kategori: Allmänt

Hehe ups vad pinsamt, var ju inte S:t Parick's dag i lördags, är ju idag! Aja, vi firade det i lördags iaf=p Först på OReilly's sedan på Sandra med Björn Rosenström (blä=p). Trevlig kväll.  Söndagen blev lugn, tog med mig katt o hund o var ute i solen hos svärfar, som sedan bjöd på hemmagjorda kropp-kagor (skånskt uttal)!
 
Jobbat dag idag. Både Fredrik o jag somnade tidigt igårkväll, så är rätt pigga idag. Efter jobb -> Pad Thai -> box med Liv! Nice. Nu sitter man nyduschad och härligt trött i kroppen. Imon äre kvällsjobb och innan dess blir det att springa en runda. Hoppas att stormen gått över då, alternativt att jag har medvind hela joggingturen (stor risk)!! Till middag blire potatispannkaka m bacon eller korv-gryta, har inte bestämt mig än.
 
Annars e inte så mkt planerat denna veckan förutom jobb o träning. På fre ska jag träffa Gull-Johanna! 
 
 
Har ju inga nya bilder att bjuda på såatte...
Här är jag & Hanna i Innsbruck!
 
Hade förresten Medarbetarsamtal med chefen för några dagar sen. Det gick bra, hon verkade nöjd med mig. Hon verkar himla gullig, håller tummarna för att jag har en bra chef!
 
 
Ciao bellas!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: