Stína!

- Nothing more, nothing less.

Effektiv dag

Kategori: Allmänt

Yes. Fick en glad överraskning igårkväll när jag tittade på schemat: Ledig måndag! Var helt säker på att jag skulle jobba kväll. 
Ställde klockan och gick upp i tid (kl 8, duktig va!). Gick en långrunda med Meija i solskenet. Satte igång att packa packa packa här hemma. Åt lite god & nyttig lunch (broccoli, 2 kokta ägg och en sallad) sen stack jag till mammas trädgård för att pausa i 2 h och få lite sol! Och jäklar vad solen tog=) Solade lite igår med, så det känns som att det är stor skillnad mot innan. Var ju iofs hur blek som helst innan. 
När F kom hem från jobbet körde vi ett lass med packlådor o ställde ner i morsans källare. Lagade mat.. Packade lite till o tvättade ur vitrinskåpen. 
Nu sitter jag o väntar på att klockan ska gå så jag kan sticka o träna box=) Var bara totalt 6 st bokade... Är ju ingenting! Men hoppas jag får köra med nån rolig. Är träningssugen. Fått sjukt mkt energi av vädret och flytten!=) Imon är det dag-jobb som gäller. Sen träning med Liv. Kan gissa att det blir lite packning här hemma med =p Ni skulle se vad tomt det är här nu..
 
 
Ah, man ser inte riktigt, men lite färg har jag
fått=) 
 
 
Ciao
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: